Auteur Topic: Ombouwset Faller Car System  (gelezen 46050 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re:Ombouwset Faller Car System
« Reactie #50 Gepost op: 13 mei 2013, 23:38:42 »
De dag van De Heer en kaarsjes. Wel toepasselijk. ;)
Heb je nog een kaarsje gebrand op de goede afloop van dit project?

Groeten, G?J

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re:Ombouwset Faller Car System
« Reactie #51 Gepost op: 14 mei 2013, 19:58:25 »
Kaarsjes? Nee, wel de soldeerbout aangezet... aan het eind van de rit denk ik dat ik daar heel wat meer aan heb.  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: Ombouwset Faller Car System
« Reactie #52 Gepost op: 12 januari 2014, 11:45:19 »
Is dit project ineens stil gevallen, ikben FCS aan het opsnuiven, dus hopla doorgaan hiermee :)
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Ombouwset Faller Car System
« Reactie #53 Gepost op: 12 januari 2014, 16:01:59 »
Nee Hans,
Dit project is niet stil gevallen. Pierre zei gisteren nog: "Jij doet wel héél veel projecten tegelijk!" En dat is ook wel zo; ik heb veel projecten waar ik aan begin en ook wel afmaak, maar ik kan vaak de verleiding niet weerstaan om iets even aan de kant te leggen en dan weer met wat anders te beginnen.
Ik kan me wel voorstellen dat dat voor mee-lezers vaak lastig is. Maar als je een vraag hebt, stel ze gerust.  ;)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)