Auteur Topic: Nieuwe aanwinst(en) Wim  (gelezen 124613 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #550 Gepost op: 3 april 2018, 11:15:14 »
Het heeft even geduurd, maar daar eindelijk bezorgd:


Drie pakketjes Preiser:
17007 koffers en bagage. De geopende koffers kunnen mooi op een bed in een hotelkamer
16337 verschillende figuren
16348 mensen die werken voor hun geld
Alles natuurlijk ongeschilderd.  8)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #551 Gepost op: 3 april 2018, 12:52:39 »
Da's weer ontzettend veel schilderwerk Wim. Ik doe tegenwoordig alleen de poppetjes die ik nodig heb uitzoeken en die schilderen. En dat werkt. Anders zit je dagen te schilderen.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #552 Gepost op: 3 april 2018, 13:21:12 »
Pierre, dat doe ik precies zo. Anders wordt het leven wel erg saai.  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #553 Gepost op: 3 april 2018, 17:13:17 »
Ben ik nog even vergeten te zeggen maar ... ik vind die werkmensjes (16348) wel een heel mooi setje. 8)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #554 Gepost op: 3 april 2018, 19:29:43 »
Dat vond ik eigenlijk ook. Ik heb hier en daar nog wat pallets liggen en met dit Preiser-setje kan ik onder de bogen, naast het station mooi uit de voeten.


Onder de rechter boog komt een automatiek, maar onder de twee linker bogen wil ik een soort bodecentrum maken.
In dat andere setje zitten ook nog een hele zwik koffers en bagage en samen met dat kleiner koffer-setje kan ik langzamerhand een koffer winkel beginnen.  :o
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #555 Gepost op: 3 april 2018, 20:47:14 »
Mooie spulletjes.
Verven doe ik ook per enkele poppetjes.
Anders loop ik de kans dat ze allemaal zwart haar hebben, bruine broek en grijs jasje (bijvoorbeeld).

Wat betreft de gordijnen, ik heb enkel het doe-het-zelf pakket voor de aandrijving besteld.
Volgens mij was dat bij autogordijn.nl, volgens mij is dit een min of meer uit de hand gelopen hobbyzaak. Maar geen problemen en alles ging goed, simpel maar doeltreffend systeem.
Anderen zullen dit zeer zeker ook kunnen leveren.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #556 Gepost op: 3 april 2018, 22:57:35 »
Dankjewel Mark, daar ga ik me eens in verdiepen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #557 Gepost op: 23 juni 2018, 12:52:18 »
Een schatkist
Gisteren een pakketje ontvangen van @iTom met scheepsbenodigdheden.


Ik heb de zaken even even netjes uitgesorteerd en ik heb hier een ware schatkist aan mooi en bruikbaar spul liggen.
Bedankt Tom, ik ben er zeer content mee.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #558 Gepost op: 23 juni 2018, 17:36:12 »
 :D
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Stoomlokkie

  • Perronmedewerker
  • **
  • Berichten: 58
  • Thanked: 1 times
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #559 Gepost op: 25 januari 2019, 09:40:09 »
Waar heb jij die Dapol dingen vandaan? Ik dacht dat ze niet meer geproduceerd werden. Wil er wel weer wat bestellen voor de nodige knutselprojecten.
vr gr Andre

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #560 Gepost op: 25 januari 2019, 17:09:38 »
Waar heb jij die Dapol dingen vandaan? Ik dacht dat ze niet meer geproduceerd werden. Wil er wel weer wat bestellen voor de nodige knutselprojecten.
Beste @André,
Die Dapol-dingen (vroeger Airfix) en ik moest even terugbladeren, kun je volgens mij nog gewoon in het Verenigd Koninkrijk bestellen via internet. Of je gaat er op vakantie. 8)
Als je via Google zoekt op "dapol kit" dan krijg je pagina's vol.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Stoomlokkie

  • Perronmedewerker
  • **
  • Berichten: 58
  • Thanked: 1 times
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #561 Gepost op: 25 januari 2019, 19:31:04 »
Ah, super bedankt. Vroeger kon ik ze bij Piet Peetoom bestellen, totdat ik hoorde dat deze kits volgens Piet niet meer gemaakt werden. Maar ik zie dat ik verkeerd geïnformeerd ben. Bedankt voor de informatie!

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #562 Gepost op: 10 juli 2019, 20:16:09 »
Alweer een hele tijd geleden kocht ik bij de Lidl een soldeerstation.


Voor net onder een tientje leek het een aardige aankoop, maar na een maand deed-ie helemaal niks meer. Bovendien was het geheel niet erg stabiel; het snoer was zwaarder dan het complete station.


Dus vandaag bij de Action voor € 6,99 een nieuwe gehaald. Een zie wat die doet. Dit keer bewaar ik wèl de bon. Als-ie er binnen twee jaar mee stopt dan gaat-ie terug.  8)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #563 Gepost op: 11 juli 2019, 10:23:23 »
Zo, dat is weer een fikse investering.
Hoop dat deze het wel goed blijft doen anders zou ik een keer een echte kopen  :D :D :D, gebruik ik zeker al 10 jaar.



ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #564 Gepost op: 11 juli 2019, 12:32:31 »
Inderdaad @iTom ik heb een Ersa-soldeerbout die ik al decennia gebruik. Ik ben alleen bang dat als ik er een nieuwe stift in wil zetten het boutje afbreekt. Bovendien gebruik ik die in de garage en dan moet ik steeds heen en weer lopen als ik wat wil solderen.
Als deze het doet dan vind ik het prima.


Ik had ook dit ding voor € 96,80 kunnen kopen. Daar zit zo'n beetje alles op wat je maar kunt gebruiken. Maar, als een van de functies kapot gaat, dan kun je het hele ding wegflikkeren.
In de periferie van nieuwe aankopen hadden we bedacht dat een mobiele airco misschien wel wat zou zijn om onze slaapkamer een beetje koel te houden. Dus ik naar de bouwmarkt om zo'n 25 kilo wegend kreng op te halen. Zo'n slang dat uit je slaapkamerraam hangt vond ik niet zo’n sjieke oplossing dus heb ik een triplex kozijn gemaakt met een keurig rond gat, waardoor de verzengende hitte niet van buitenaf weer je slaapkamer instroomt.
Dat airco-monster produceerde wel koude lucht, maar maakte ook gigantische veel kabaal en zodra dat ding was uitgeschakeld was de warmte weer even hard terug.
Een vaste oplossing werkt natuurlijk veel beter maar kost gelijk € 1.500,-. Tsja, dan ga ik toch een rekensommetje maken, dan tel ik de warme dagen even op en dan wordt het toch wel een prijzig grapje.
De mobiele airoco was binnen vier dagen weer retour bouwmarkt en die waren natuurlijk niet blij. Van het geld dat terugkwam van de airco hebben we de zijkant van ons huis laten bestraten en dat levert geen koelte, maar over meerdere jaren wèl veel meer plezier en gemak.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #565 Gepost op: 11 juli 2019, 12:59:26 »
Zo, dat is weer een fikse investering.
Hoop dat deze het wel goed blijft doen anders zou ik een keer een echte kopen  :D :D :D, gebruik ik zeker al 10 jaar.

Nou ... nou .. Tom niet zo neerkijken op de soldeerbout van Wim. Ik gebruik ook al jaren een een vast boutje van nog geen 7 euries en die doet het nog steeds perfect. Ik soldeer er de hele wereld mee af. Persoonlijk ben ik eigenlijk helemaal niet zo weg van een soldeerstation. Duur, lomp en voor het werk wat wij er mee doen volgens mij volstrekt overbodig. ;D Volgens mij gaat het best goedkomen met die bout van jou Wim ;)

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #566 Gepost op: 11 juli 2019, 13:06:38 »
Soldeerstation wat ik heb afgebeeld kan je makkelijk een soldeerbout vervangen, kost rond de 16 euro, ik heb die 1 keer vervangen vanwege een draadbreuk. Ik heb 2 van die stations, 1 bij de treinbaan en 1 in mijn schuurtje, kan ik nooit misgrijpen als ik ergens bezig ben.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #567 Gepost op: 11 juli 2019, 13:50:39 »
Bij dat vorige soldeerstation zat ook een temperatuurregelaar. Daar heb ik eigenlijk nooit gebruik van gemaakt omdat ik 'm altijd in de hoogste stand had staan. En eigenlijk begrijp ik dat ook niet omdat het smeltpunt van loodvrije soldeertin zo rond de 370°C ligt. Mijn ervaring met soldeerstations is dat ze vaak te licht zijn en omflikkeren als je de bout in dat krulding stopt. Pierre was daar denk ik ook een beetje klaar mee en heeft dat spiraalding op een lager gelast.

Als het weer te warm wordt dan hebben we nog een grote staande ventilator.  8)
's Nachts wil ik liever geen geruis aan m'n kop. We schakelen dan zelfs het Ziggo-Horizon-kastje uit, want daar zit ook een ventilator in.  :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #568 Gepost op: 11 juli 2019, 14:12:28 »

Nou ... nou .. Tom niet zo neerkijken op de soldeerbout van Wim. Ik gebruik ook al jaren een een vast boutje van nog geen 7 euries en die doet het nog steeds perfect. Ik soldeer er de hele wereld mee af. Persoonlijk ben ik eigenlijk helemaal niet zo weg van een soldeerstation. Duur, lomp en voor het werk wat wij er mee doen volgens mij volstrekt overbodig. ;D Volgens mij gaat het best goedkomen met die bout van jou Wim ;)


Ik doe dat ook niet hoor, vandaar mijn  :D :D :D, alleen kom ik wel meer mensen tegen die niet zo profi zijn met solderen als @Pierre.
Zelf ben ik dat ook niet, heb alleen geleerd dat soms goedkoop duurkoop is.

ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #569 Gepost op: 11 juli 2019, 14:31:32 »
...heb alleen geleerd dat soms goedkoop duurkoop is.
Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Er zit geen steekhoudende filosofie achter, maar ik heb ervaren dat dure dingen net zo vaak kapot gaan als goedkope dingen. En als er iets goedkoops kapot gaat dan heb ik daar minder koppijn van dan dat er iets duurs kapot gaat.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #570 Gepost op: 11 juli 2019, 15:54:09 »
En zo heeft iedereen zijn mening en voorkeur.  :)
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #571 Gepost op: 30 december 2019, 11:36:10 »
Gisteravond besteld en net afgeleverd:


Een 6-in-1 Netwerk Tester Set - RJ45/RJ12/RJ11/Cat5/Cat5e/Cat6/UTP/LAN Kabeltester Met Krimptang & LSA Tool - Telefoon & Internetverbinding Testen - Met Opbergetui Een setje om netwerkkabels te testen. Dat is mooi want dan kan ik de enorme boom aan netwerkkabels die in de loop der jaren door het hele huis zijn getrokken, eens ontwarren en zien waar ze allemaal heenlopen. Dus ga ik nog even naar de Action om een berg sleutelhangerlabeltjes te kopen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #572 Gepost op: 30 december 2019, 11:54:10 »
Ik zeg .... succes 8)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #573 Gepost op: 4 mei 2020, 15:16:38 »
Vandaag een pakketje ontvangen:




Ga ik een elektriciteitscentrale bouwen met hoogspanningsmasten? Nee!
Ik loop al langer met het plan om bij mijn steenkolenmijn een kabelbaan te bouwen. In plaats van ski-lift-stoeltjes komen er dan van die gezellige kiepbakjes in te hangen.
Maar, laat de popcorn nog maar even zitten want ik ben druk zat met allerlei moeilijke dingen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.743
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #574 Gepost op: 4 mei 2020, 16:12:01 »
Hee, die ken ik uit een ander draadje  8)
Zo'n kolenkabelbaantje is een mooie bestemming. Ik wacht rustig en geduldig af....
Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...