Auteur Topic: Nieuwe aanwinst(en) Wim  (gelezen 125837 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #50 Gepost op: 18 november 2013, 18:01:12 »
Ik voelde me al een beetje schuldig toen ik erachter kwam dat die compressors erbij zaten.  :o
Het was aanvankelijk een deal met een watermolen en een pakhuis. Toen kwam die meneer van Marktplaats erachter dat er bij de watermolen onderdelen ontbraken en toen heeft-ie ter compensatie dat compressorhuisje en de ophaalbrug erbij gedaan. Erg schappelijk moet ik zeggen.
Ik gooi nooit wat weg (dat had je kunnen weten), maar als ik ’m niet gebruik stuur ik 'm op.  ;)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #51 Gepost op: 18 november 2013, 18:52:36 »
Daar heb je dan mooi een koopje aan.
en de onderdelen die je nodig had, heb je niet eens op geboden.
Helemaal een meevaller.

2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #52 Gepost op: 18 november 2013, 19:11:21 »
Inderdaad Rick, die watermolen was eigenlijk ook collateral damage of beter: bijvangst. Een watermolen past helemaal niet op mijn baan. Ik zou 'm als ruilobject gebruikt hebben. Het ging me om het pakhuis. Voor de watermolen kreeg ik dus dat compressor-gebeuren en die brug en bij elkaar dus helemaal geen slechte ronde.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #53 Gepost op: 19 november 2013, 14:14:44 »
Mooie aanwinsten Wim!

En je weet inmiddels ook wat je nu eigenlijk gekocht hebt.  :P

Even over die verpakkingen: Ik kom wel vaker van die bouwpakketten tegen, waar dan wel een merknaam op staat maar die niet in de officiële doos zitten. Plastic zak met een 'kopie van de doos' ?
En zoals je al zij, de onderdelen kloppen ook niet altijd met de afbeelding.
Zijn dit 2e hands spullen? Komt dit van iemand die reproducties maakt van de originele bouwpakketten? of is het een soort B-keus van de echte fabrikant?   
Iemand die dit weet ?

Groeten, GéJé 

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #54 Gepost op: 19 november 2013, 14:48:20 »
Goede vraag GéJé.
Ik denk dat dit voordeelverpakkingen zijn. De afbeelding lijkt zeker niet uit een doos te zijn geknipt en de onderdelen lijken origineel. Ik ben het wel vaker tegen gekomen.
Wat ik wel vaker heb gezien is dat ze op de doos een foto zetten van een prototype... een allereerste versie dus. Bij het Piko-pakket staan op de foto duidelijke (te) grote bakstenen en op de gietboom zijn ze meer op schaal. Kan ook een update zijn.
Op Marktplaats is wel een verkoper die baksteenplaten verkoopt van Auhagen, maar dit is duidelijk een hardere plastic-soort en op de zijkanten staat ook ook geen merknaam. Ze zijn een stuk goedkoper, maar het plastic snijdt niet echt lekker.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #55 Gepost op: 19 november 2013, 15:33:14 »
Binnenkort in de brievenbus een héél groot verhoogd station:


Met van die gezellige bogen voor een verhoogd spoor...


...met aansluitende brug.


Veel muren.


Ontelbare raamkozijnen.


En nog veel meer.

Bijbehorende tekst: Station in aanbouw bovengronds. Station met gedeeltelijke aanrijweg op spoorbogen, waarin b.v. winkeltjes kunnen komen. Er kan een weg onderdoor worden gelegd tussen het station en de bogen. Er zijn meer mogelijkheden. Helaas bouw ik het niet af omdat ik ga verhuizen en al mijn HO spoor verkoop en overga op N spoor. Dan weer helemaal opnieuw beginnen. Er worden nog wat spulletjes bijgeleverd om het station verder af te bouwen.
Bron: Marktplaats
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #56 Gepost op: 19 november 2013, 15:44:02 »
Ben jij marktplaats aan het leegkopen of zo?   :o

Prachtig station voor een Hollandse baan. Alleen dat windscherm van boogramen vind ik minder geslaagd. Maar daar heb jij vast al een andere bestemming voor.  ;)

Groeten, GéJé

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #57 Gepost op: 19 november 2013, 15:54:12 »
Mooie aanwinst, Zou ik ook wel op mijn baan willen. Ben het wel met GéJé eens, dat de ramen boven op wat minder zijn. Daar moet vast wel een mooiere oplossing voor zijn
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #58 Gepost op: 19 november 2013, 16:53:46 »
Citaat van: GéJé
Ben jij marktplaats aan het leegkopen of zo?   :o
Nee GéJé, dit is nou een typisch gevalletje van compensatiegedrag: de buurman heeft een breedbeeld en ik wil een nog grotere breedbeeld. Jullie lopen elke beurs af te kleppen op beurzen in Houten en Zutphen en komen terug met armen vol spullen... en ik loop erachteraan te kakken met niks.  :(

Citaat van: GéJé
Prachtig station voor een Hollandse baan. Alleen dat windscherm van boogramen vind ik minder gelaagd. Maar daar heb jij vast al een andere bestemming voor.  ;)
Ben blij voor je dat jij het een mooi station vindt...  :) voorlopig vind het eigenlijk alleen maar een grote verzameling onderdelen. Ik was zo’n beetje door mijn ramen heen en als ik dit varkentje heb gewassen dan heb ik een hele bak vol met ramen, muren, bruggen... uhh... teveel om op te noemen.
Je zou dus kunnen zeggen dat ik me binnenkort ga vermaken met het voorzichtig ontleden van dit fantastische bouwwerk.

Ik zit me trouwens te bedenken dat Nederland vol zit met stations waarvan de perrons verhoogd zijn, maar dat er eigenlijk geen kant-en-klare bouwpakketten zijn die hierin voorzien.
Volgens mij zit hier toch wel een uitdaging in.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #59 Gepost op: 19 november 2013, 18:42:03 »
Voor een stationsleek als ik had ik weer eens een (wsl hele domme) vraag; komt dat eigenlijk voor dat er gebouwd wordt onder het spoor?

Ik vind het een vreemde combi en zou zoals je zelf al zegt de boel uit elkaar halen en er iets anders van bouwen.

Jack
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #60 Gepost op: 19 november 2013, 19:05:11 »
ja hoor Jack

klik
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #61 Gepost op: 19 november 2013, 19:08:19 »
Nee hoor dat is waarschijnlijk geen erg domme vraag en het antwoord is: "ja". Met name in de stedelijke gebieden in Nederland werden verhoogde sporen gebouwd en onder die sporen werden meestal bedrijfjes gevestigd, garages en opslagplaatsen. Spreekt voor zich dat er naar mijn weten nooit woningen zijn gebouwd onder het spoor.
Als je zoekt op "Onder de bogen Amsterdam" dan zul je ontdekken dat er een hele wereld schuilgaat onder het spoor.
Pierre heeft op zijn modelspoorbaan een treffend voorbeeld van een dergelijke situatie en ik meen me te herinneren dat we op dit forum ook een draadje hebben waar dit voorbeeld is genoemd.

Aanvulling: Rick was me (weer) voor.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #62 Gepost op: 19 november 2013, 20:23:40 »
Jouw uitleg was beter. ;D
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Semantha

  • Moderator
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.312
  • Thanked: 69 times
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't choose photography, photography chose me!
    • Van der Kuijp Photography
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #63 Gepost op: 19 november 2013, 20:37:07 »
Tis maar goed dat hij voor onderdelen is want dat ding vind ik spuug lelijk  :P
Die bogen zijn gaaf die rails bovenlangs ook zeg maar maar dat ding met die ramen ieuw....
Maar zoals je zegt je hebt weer een mooi zooitje ramen zo.
Fotografen met passie.

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #64 Gepost op: 19 november 2013, 20:45:09 »
Duidelijk  :) Ik vroeg dat omdat mijn station ook hoger ligt dan de rest van de stad en ik nog niet precies wist wat ik met deze
verhoging aan moest. Nu heb ik wel weer ideeen thanks. En ik ben het met Sem eens, het is geen gezicht...  :P

Jack
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #65 Gepost op: 19 november 2013, 20:53:37 »
Ach, iemand heeft geprobeerd er iets moois van te maken en het kwam voor een aantal van jullie misschien niet helemaal uit de verf.
Ik heb voornamelijk gekeken hoeveel ramen erop zitten en hoe makkelijk ik ze er weer (zonder blijvende schade) af krijg. En volgens mij gaat dat hier aardig lukken.
Als het zover is maak ik er wel een demontage topic van.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #66 Gepost op: 20 november 2013, 09:46:19 »
Zo ... zo .. Wim jij bent dus ook behoorlijk bezig een grote rommeldoos te maken. Mooie onderdelen heb je daar gescoord man. Ik vind dat station ook foeilelijk maar die arcadebogen en bruggen zijn wel weer behoorlijk interessant. En al die ramen ..... ik zie hier volgens mij een grote fabriek of zo ontstaan.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #67 Gepost op: 20 november 2013, 13:10:54 »
Een fabriek heb ik al.  :)
Het mooie van deze ramen vind ik dat ze uit zes ruiten bestaan. Door spijltjes weg te snijden kun je dus variaties maken en heb je niet een straat met allemaal verschillende huizen, maar met dezelfde ramen.
Die arcadebogen en die brug komen uit dat S-bahn-pakket van Faller en ik begreep dat-ie de niet gebruikte onderdelen zou meesturen. Hoe en wat ik daarmee ga doen moet ik nog even uitvogelen.
Het wordt gewoon weer een feestje.  ;)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #68 Gepost op: 22 november 2013, 14:42:35 »
Vandaag een giga doos van 80x80x20cm ontvangen.


Onze kat vind dozen altijd leuk, vooral als het iets nieuws is.


Een ontzettende hoeveelheid oud paper en karton.


Schade: drie kozijnen. Het geheel is opgebouwd uit onderdelen van de Faller S-bahn en fabrieksonderdelen van Auhagen. Ik ben er blij mee.


De binnenkant.


Het verhoogde spoor van Faller.


De binnenkant van het verhoogde spoor.


En nog drie verpakkingen aankleding zoals banken en afdakjes.

Toch vind ik het inspirerend geheel en het zet me wel aan het denken of en verhoogd spoor met aansluitend een station, best wel een boeiend geheel zou kunnen vormen... nee, wellicht niet dit station. Je zou dan twee keer een bouwpakket van hetzelfde station moeten kopen en dat op een architectonisch verantwoorde manier op elkaar kunnen stapelen.
Enfin, ik heb weer een bak werk om het uit elkaar te puzzelen.


Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #69 Gepost op: 22 november 2013, 20:24:45 »
Hier kan je erg leuke dingen mee doen Wim. Ik zie dat al helemaal zitten.  ;D Daar heb je weer wat moois mee gescoord.

Ook zonde dat de vorige eigenaar/bouwer die mooie pilaren aan de binnenkant heeft gezet achter de arcades. Ik zou de boel eerst maar eens netjes slopen van het weekeind. Of moet je werken?

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #70 Gepost op: 22 november 2013, 21:10:21 »
Ja Pierre ik moet werken.  :o Zondag overdag kan ik wel wat doen. Er is inderdaad waanzinnig veel aan het beeld onttrokken zoals die pilaren waar je van buitenaf niks van ziet.
Ik denk dat ik 'm helemaal ga ontleden: venster voor venster, alles dat los kan dat gaat los. Bakjes van de Chinees erbij om het spul in te stoppen: het wordt een leuke zondag.
Ik maak wel een exploded view.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline iTom

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 5.306
  • Thanked: 146 times
  • Geslacht: Man
  • Blijf braaf, gezond en modelbouwen.
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #71 Gepost op: 22 november 2013, 21:20:15 »
Er wordt wat Chinees afgegeten om rommelbakjes te vergaren.

Leuk spul heb je gescored, daar gaan we nog veel plezier aan beleven.
ROCO Proline zonder bedding: DR5000 DIGIKEIJS/LocoNet, DCC: iTrain 5 pro:Rosoft s88: h0

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.850
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #72 Gepost op: 22 november 2013, 21:55:43 »
Ik ben gewoon gek op bakjes waar ik wat kan instoppen... en inderdaad: ik ben ook gek op Chinees.
Daar gaan we inderdaad lol aan beleven. En ik schrijf 'we' omdat ik jullie laat meegenieten van mijn lol.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #73 Gepost op: 22 november 2013, 22:03:42 »
Heb de foto's eens heel goed bekeken, en zie heel veel potentie in al de losse onderdelen. Als je dat allemaal netjes los kunt krijgen gaan we daar nog een hoop plezier aan beleven.
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Nieuwe aanwinst(en) Wim
« Reactie #74 Gepost op: 22 november 2013, 23:10:22 »
Laten we dat maar doen dan. ;)

Er is inderdaad waanzinnig veel aan het beeld onttrokken zoals die pilaren waar je van buitenaf niks van ziet.
:)

De palen zijn mooi maar ... ik heb nog eens goed zitten kijken maar er zitten langs het plafond ook nog heel mooie staal constructies. Daar ben ik wel een beetje jaloers op man. Daar vind je vast een heel mooie bestemming voor. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/