Auteur Topic: Wachten  (gelezen 5101 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WIM

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 30
  • Geslacht: Man
Wachten
« Gepost op: 7 maart 2013, 19:08:10 »
Beste forum leden
 
Al een tijdje ben ik binnen koploper aan het zoeken naar een manier dat als er een trein een station binnen loopt dat dan de in het station op een ander spoor aanwezige trein pas mag vertrekken. M.a.w. hij moet wachten tot die  trein binnen is . Doe je dat in Variabele - Vaste route of in Logische of speciale actie? :)

Wim

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re:Wachten
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2013, 21:33:45 »
Beste Wim,

Ik weet het antwoord niet, maar als troost kan dienen: als Raptor het heeft (ja) dan heeft Koploper het ook.

Overigens klinkt het me in de oren als een logische actie: als er twee sporen bezet zijn (logische actie is "en") dan mag de andere trein pas vertrekken.

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"

Offline WIM

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 30
  • Geslacht: Man
Re:Wachten
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2013, 21:46:13 »
Beste Anne,
Ik weet niet wat Raptor is. Ik heb zelf bij logische actie gezocht maar bij de, door mij genoemde, onderwerpen gezocht de oplossing niet gevonden Vandaar!
Volgens mij is dit toch een veel voorkomende situatie. Je wilt toch je aansluiting niet missen.

Wim

Offline bellejt

  • Stationchef
  • ***
  • Berichten: 169
  • Thanked: 6 times
  • Geslacht: Man
    • bellejt
Re:Wachten
« Reactie #3 Gepost op: 8 maart 2013, 09:58:32 »
mss de vraag eens stellen op het koploperforum.Je krijgt daar zeker antwoord.
met vriendelijke groet,
Johnny.
Ecos2 kleur,3 boosters ESU,S88 Viessmann,koploper

Offline WIM

  • Kruier
  • *
  • Berichten: 30
  • Geslacht: Man
Re:Wachten
« Reactie #4 Gepost op: 8 maart 2013, 10:23:00 »
Johnny
bedankt
dat ga ik doen ! Maar ik dacht dit is zo'n veel voorkomende situatie daar zullen leden van dit goede forum voor mij wel een antwoord hebben
groetjes
Wim

Offline Anne W

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.911
  • Thanked: 31 times
  • Geslacht: Man
  • Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
Re:Wachten
« Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2013, 10:39:41 »
Beste Wim,

Als je wilt weten wat Raptor is kom dan 24 of 25 maart naar de MSG/Den Bosch, dan zullen er twee banen met Raptor in bedrijf zijn, ??n met Koploper, ??n met iTrain, ??n met Traincontroller en ??n met Railware, alle smaken aanwezig....

Groet, Anne W
Voorheen: Raptor, Edits booster 10A, 20 digitale loks, automatisch bedrijf (Raptor), voor het volgen van de bouw en de ontmanteling van mijn baan, google \"mochten jullie denken dat ik alleen met\"