Foto- en videoalbum, wensen, aanwinsten en diverse links > Nieuwe aanwinsten

Nieuwe aanwinsten Gert-Jan

(1/23) > >>

GéJé:
Hallo allemaal,

Met nog 4 verhuisdozen vol met gebouwen was ik eigenlijk niet van plan om voorlopig iets nieuws te kopen. Eerst dat wat ik heb maar eens opknappen en verwerken voordat ik nog meer spul ga kopen.
Nu start ik echter toch een draadje in "Nieuwe aanwinsten." Ik heb mij toch laten verlijden tot een aankoop.
Ik kijk namelijk wel rond op eBay en Marktplaats. Zo kwam ik op MP een advertentie tegen die ik toch niet voorbij kon laten gaan. Ondanks mijn voornemen om voorlopig niets nieuws te kopen heb ik een bod uitgebracht en de adverteerder een mail gestuurd. De deal was snel rond en gisteren heb ik mijn aankoop opgehaald.




Het is de burcht Falkenstein van Kibri.

Hij is netjes in elkaar gezet maar nog niet geweatherd.
Het plan is om hem te plaatsen ergens op de achtergrond van mijn vestingstad

Groeten, Gert-Jan

Pierre:
Mooie aanwinst G?J?. Ik vind dit echt wat voor jou. Al die kleine straatjes kris kras door elkaar, kantelen en torentjes ..... top.
Veel plezier er mee!  ;)

Wim Corduwener:
Jeuken je handen dan niet om het hele geval uit elkaar te trekken, zodat je overal bijkunt?

GéJé:
Ja zeker!
Alles is weliswaar keurig in elkaar gezet maar alles is ook helemaal dicht gelijmd. De daken moeten er dus  af om verlichting aan te brengen. Om de muren te voegen zal ik ook meerdere onderdelen moeten demonteren om er goed bij te komen. Ook zijn er diverse onderdelen die mooi zijn om daar kopie?n van te maken. Dat wordt weer mallen maken dus!
Ik heb hier en daar al geprobeerd om onderdelen los te krijgen maar het zit allemaal wel heel goed verlijmd.
Het is overigens allemaal voor later, want ik heb op het moment al diverse andere projecten die ik eerst maar eens af moet maken. Zo'n impulsaankoop moet niet ten kosten gaan van het overige werk.   

Groeten, Gert-Jan

GéJé:
Over jeukende handen gesproken,

Ik moest toch even kijken hoe de burcht aan mijn vestingstad toegevoegd kon worden.
Achter het bestaande kasteel komt een rotswand met een steil pad, dat begint aan de achterkant van de voet van de bestaande toren en met haarspeldbochten omhoog klimt naar de burcht.

Groeten, Gert-Jan

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie