Auteur Topic: Incomplete draaischijf motor  (gelezen 43582 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Incomplete draaischijf motor
« Reactie #50 Gepost op: 29 juli 2013, 23:44:24 »
Dit project is even aan de kant geschoven toen ik met de bouw van mijn baan begon. Ik zat het toevallig laatst zelf ook nog eens te bekijken en dacht toen zelf ook dat ik het maar weer eens op moest pakken. Maar ik heb me toch weer bedacht. Ik ga eerst verder met de bouw van mijn baan. Als ik toe ben aan het inbouwen van de draaischijf, pak ik dat project wel weer op.

Groeten, G

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Incomplete draaischijf motor
« Reactie #51 Gepost op: 29 juli 2013, 23:48:32 »
G
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Incomplete draaischijf motor
« Reactie #52 Gepost op: 29 juli 2013, 23:59:13 »
Wat ik er niet bij vertelde is dat er op de baan die ik nu aan het bouwen ben eigenlijk helemaal geen plaats is voor een draaischijf met de bijbehorende gebouwen.  :'(  Ik heb trouwens nog veel meer spullen waar ik nog geen plek voor heb.
Ik zit dus al een beetje te denken aan een uitbreiding van de baan, terwijl hij nog niet eens af is.  ::)

G

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.848
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Incomplete draaischijf motor
« Reactie #53 Gepost op: 30 juli 2013, 00:03:08 »
Hoe herkenbaar  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)