Auteur Topic: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)  (gelezen 236601 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #325 Gepost op: 6 februari 2017, 18:50:00 »
Naja, met knap 3 jaar baanplannen komt dat eerste decennium al redelijk in zicht :)) doch de voorpret is bijna net zo leuk
als het uiteindelijk maken ervan (en nu praat ik voor mezelf).

Maar ik heb uiteraard geen recht van spreken gezien mijn 'vorderingen'.

Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #326 Gepost op: 6 februari 2017, 20:10:15 »
Maar ik heb uiteraard geen recht van spreken gezien mijn 'vorderingen'.
Jij hebt zéker recht van spreken. Ik heb sinds vorige week pas mijn eerste twee meter rail erin liggen...  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #327 Gepost op: 9 februari 2017, 17:51:48 »
Kleine update:


De afgelopen dagen ben ik een beetje aan het puzzelen geweest met het deel dat de Oude Gracht moet worden. Ik heb bedacht dat het een stuk makkelijker werkt als ik op de module een losse L-vormige bak zet. Op die manier hoef ik niet overal overheen te hangen.
De kade aan de linkerkant is al op maat gemaakt en gaat straks rondom de gracht lopen.
En dan het water... dat is ook zo’n dingetje: verdunde houtlijm met toiletpapier of gewoon strak in de lak?
Links moet ik nog uitvinden hoe of ik de kademuur ga maken. Misschien ga ik binnenkort wel even naar een tuincentrum om wat zwart grit te halen. Als ik die in de zachte klei prik dan heb ik volgens mij bazaltbrokken.  ::)
Maar ideeën zij welkom.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Dirk T

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.345
  • Thanked: 98 times
  • Geslacht: Man
  • Tweerail DCC, NL 1950-1975 met ruime blik
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #328 Gepost op: 9 februari 2017, 17:58:31 »
Alsacast heeft hele mooie kademuur.
Het einde van een weg wordt altijd bereikt door hem stap voor stap af te lopen.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #329 Gepost op: 9 februari 2017, 20:16:19 »
Alsacast heeft hele mooie kademuur.
Alsacast, die de producten van Artitec heeft meegenomen?
Nee, zo’n kademuur kan ikzelf wel maken voor in de haven. Voor het water aan de buitenkant zoek ik eigenlijk meer iets dat schuin loopt met bazaltblokken; een soort zeewering.


Met dit soort bazaltblokken.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Dirk T

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.345
  • Thanked: 98 times
  • Geslacht: Man
  • Tweerail DCC, NL 1950-1975 met ruime blik
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #330 Gepost op: 9 februari 2017, 20:42:43 »
Alsacast, die de producten van Artitec heeft meegenomen?

Dat blijkt dus iets genuanceerder te liggen. Een half jaartje terug sprak ik met de man die een aantal prototypes voor Artitec heeft gemaakt. Van die prototypes maakte degene die later Alsacast is begonnen dan mallen, en de gietsels werden gekocht door Artitec. Hij is dus nooit in dienst geweest van Artitec, maar alleen de leverancier van gietsels. Die mallen zijn altijd eigendom geweest en gebleven van Alsacast, aldus mijn bron. Dat dat niet handig was van Artitec kwamen ze achter toen Alsacast ze geheel legaal zelfstandig is gaan gebruiken. Maar toen was het te laat om de mallen dan wel de rechten nog te verkrijgen.
Het einde van een weg wordt altijd bereikt door hem stap voor stap af te lopen.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #331 Gepost op: 9 februari 2017, 20:51:13 »
Ik heb voor jouw een gouden tip Wim. Ik wil zelf ook een basalt blokken stukje maken langs de zee ingang van mijn toekomstige haven en was op zoek naar materiaal wat ik daar voor kon gebruiken. Gewoon bij de Action gevonden dus. Een verpakking met decoratie stenen en precies in de goede kleur. Als je daar de middelgrote steentjes van gebruikt is de maat ook precies goed. Kijk maar eens even! De eerste foto is wat verkeerd van kleur door het licht maar de 2e klopt wel.





De oude gracht ziet er goed uit zo Wim. Werkt overigens je brug al?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #332 Gepost op: 10 februari 2017, 01:23:30 »
Dat blijkt dus iets genuanceerder te liggen.
Tsja, en ik heb dan weer contact gehad met Artitec en die beweert dan weer het omgekeerde. De waarheid zal wel ergens in het midden en het maakt mij eigenlijk ook niet zoveel uit.

Ik heb voor jouw een gouden tip Wim.
Dat is inderdaad een goude tip. Ik dacht eerst naar een tuincentrum te gaan, maar de Action is hier letterlijk om de hoek. En zijn die ook in verschillende kleuren?
Citaat
De oude gracht ziet er goed uit zo Wim. Werkt overigens je brug al?
Dankje @Pierre de basis is in elk geval gelegd.
Die brug kan ik pas laten werken als-ie definitief geïnstalleerd is. Dat kan kan eigenlijk pas als de bruggenhoofden en arcadebogen op de Oude Gracht er in zitten. Tsja, het is nog al een organisatorisch gedoe om alles op volgorde op te bouwen, anders kan ik er niet meer bij.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #333 Gepost op: 10 februari 2017, 09:46:33 »
Dat is inderdaad een goude tip. Ik dacht eerst naar een tuincentrum te gaan, maar de Action is hier letterlijk om de hoek. En zijn die ook in verschillende kleuren?

Ze hebben drie kleuren maar deze komt precies in de kleur van basalt blokken dus heb ik hier voor gekozen.

Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #334 Gepost op: 10 februari 2017, 11:57:41 »
Geniaal! Wat zou ik zijn zonder mijn vrienden op dit forum.  8)
Ik kan nu twee dingen doen:
• Binnenkort zelf aan de gang gaan met die bazaltblokken.
• Of rustig afwachten totdat jij daarmee begint en jouw voorbeeld volgen.  ::)
Zelf had ik bedacht ik om een strook triplex te nemen, dat aan de zichtzijde insmeren met houtlijm, daar overheen een laag Action-klei uitrollen en daar dan de stukken bazalt inprikken. Als dat droog ik kan de de bazaltblokken eventueel inwassen met grijs voegmiddel.


Met een beetje groene drybrush zou het er dan ongeveer zo uit moeten gaan zien.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #335 Gepost op: 10 februari 2017, 14:52:43 »
Ik zat inderdaad ook een beetje aan klei te denken als ondergrond. Anders krijg je de "blokken" nooit een beetje gelijk aan de bovenkant. Nou je ik zie wel tegen die tijd. Het zal best een puzzel worden om die blokken een beetje in elkaar te passen. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #336 Gepost op: 10 februari 2017, 22:35:11 »
Gekocht: twee kokertjes zwart en een met grijze steentjes.
De drie verschillende maten steentjes hebben ze met losse ronde stukjes plastic van elkaar gescheiden. Met een potlood kun je die op de plek houden terwijl je overhevelt in een bakje, anders ligt alles door elkaar.
De kleinste maat zwarte steentjes zijn trouwens prima bruikbaar als steenkool en de beige steentjes als ballast.
Goede tip @Pierre.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #337 Gepost op: 11 februari 2017, 00:49:28 »
Inderdaad, bedankt voor de tip Pierre.
Ik heb ook een busje van elk gehaald. ;)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #338 Gepost op: 19 februari 2017, 17:11:52 »
Kleine update:
Vandaag ben ik even bezig geweest met mijn brugwachtershuisje.


Het ligt nog allemaal een beetje los bij elkaar.


Dit huisje komt tegen de zijkant van de brug en steekt voor de helft uit ten opzichte van de rest van de muur.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #339 Gepost op: 19 februari 2017, 17:23:29 »
We beginnen nu steeds meer inzicht te krijgen in module Wilmse. Ik vind het geweldig mooi uitgedacht Wim. En nou weer een brugwachters huisje. Geweldig man! ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Raages

  • Gast
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #340 Gepost op: 20 februari 2017, 08:09:07 »
Heb je al een passende reddingboei? Want die hangt er altijd aan.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #341 Gepost op: 20 februari 2017, 13:23:59 »
Ik vind het geweldig mooi uitgedacht Wim.
Dat geweldig mooi uitgedacht heeft ook wel aardig wat tijd gekost. Aanvankelijk (en daar begint de twijfel) was ik van plan om de waterkant links naast dat brugwachtershuisje te voorzien van een schuine waterkant met basaltblokken. Maar omdat die waterkant vol in het zicht zit, overweeg ik die zijkant misschien toch met arcadebogen op te vullen. Alleen maar basaltblokken, daar is niet zo gek veel spannends aan. Omdat daar ook iets van een schip komt te liggen, is daar -in combinatie met die arcadebogen- misschien wat meer bedrijvigheid te creëeren.
Helemaal links van die kade daar houdt het water op en misschien is daar iets van een scheepshellinkje te maken.

Heb je al een passende reddingboei? Want die hangt er altijd aan.
Ik denk dat er zo langs het water wel een paar meer reddingsmiddelen moeten komen. Of ik die al heb? Nee, maar met een paar ringetjes kom ik al een heel eind.  :D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #342 Gepost op: 20 februari 2017, 18:52:20 »
Ja mooi, zo'n oude driemaster en het plaatje is compleet :)
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #343 Gepost op: 20 februari 2017, 19:53:06 »
Ja mooi, zo'n oude driemaster en het plaatje is compleet :)
No Way!
Hooguit een oud, smerig vrachtschip.  :P
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #344 Gepost op: 23 februari 2017, 17:03:31 »
Een kade
Omdat het brugwachtershuisje aan de waterzijde moet rusten op een kade, moest ik eerst bepalen hoe hoog die kade dan wel moet worden en natuurlijk hoe een en ander eruit komt te zien.


Een eerste opzet: ik ben ondertussen afgestapt van een schuine wand met bazaltblokken. Omdat deze kant direct in het zicht zit lijkt me wat meer activiteit een stuk spannender. En dus daar zijn ze weer: de arcadebogen. Dit setje bogen heb ik er voor de beeldvorming even bij gezet, maar deze verhuizen straks naar de Oude Gracht om de hoek.


Een tweede opzet met ietwat grotere bogen, waar behoorlijk aan versneden is om het passend de maken.


De arcadebogen moeten nog wat minder hoog worden, zodat het triplex van het straatniveau net buiten beeld valt. Op die manier heb ik wat meer ruimte om eventueel nog wat aan interieur te doen. Het lagere gedeelt rechts loopt onder het bruggenhoofd door naar de oude gracht.
Spreekt voor zich dat een likje verf en aangroeisels onderaan de dukdalven het beeld completer gaan maken.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.918
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #345 Gepost op: 23 februari 2017, 18:31:22 »
Mooi man ... het wordt steeds interessanter om naar te kijken.  ;D Wat komt er bovenop de kade als bestrating te liggen Wim?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline NickvR

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 689
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Reizen met de trein
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #346 Gepost op: 23 februari 2017, 19:58:05 »
Je gaat lekker Wim :)!

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #347 Gepost op: 23 februari 2017, 20:17:24 »
Er komt leven in de brouwerij. Goed bezig en ik krijg nu een beter idee van wat je voor ogen hebt.  :)
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.844
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #348 Gepost op: 23 februari 2017, 20:42:57 »
Dank heren.
Mooi man ... het wordt steeds interessanter om naar te kijken.  ;D Wat komt er bovenop de kade als bestrating te liggen Wim?
Goede vraag:


Aanvankelijk had ik bedacht dat kinderkopjes misschien een leuke bestrating was, maar ik heb toch de makkelijke weg genomen en gekozen voor klinkers in halfsteens verband. Ik heb bepaald geen haast, maar ik wil ook wel eens een keer een beetje meters maken.  ::)
Overigens komt er voor die dukdalven langs nog een horizontale balk, maar die kan ik pas vastmaken als de bakstenen geschilderd zijn.
Ik ben trouwens nog op zoek naar een paar zeemeeuwen, maar ik kom niet verder dan een toom kippen.

Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Michel Bikkel

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 551
  • Thanked: 24 times
  • Geslacht: Man
Re: Module Stationsomgeving (vervolg van Baanplan Wilmse)
« Reactie #349 Gepost op: 24 februari 2017, 06:27:55 »
Dank heren.

Goede vraag:
Ik heb bepaald geen haast, maar ik wil ook wel eens een keer een beetje meters maken.  ::)

Lijkt er op dat er iemand is geinspireerd... :P
Groet Mies